9 Kasım 2010 Salı

Bebeğim bugün tam 15 aylık oldu

Yavru kuş bir yaşından sonra çok değişti. Büyüdüğünü, söylediklerimizi anladığını görmek çok güzel. Artık onu küçük biri olarak görmüyorum. isteklerini, derdini anlatması o  kadar güzel geliyorki. Benden süt istemesi, salıncağa binen çocuğa inmesi için bağırması, baloncu görünce "baboooooonnn" diye tutturması, kendi iradesiyle hareket etmesi beni büyüdüğüne ikna etti prensesin. Gerçi benim cadının pek prenses olduğu söylenemez, özellikle istediğinin yapılmadığını görünce J)) 

yavru bebeğim tamı tamına 15 aylık oldun. Anne-baban senin için ölür. Çalışıyoruz ama aklımız beynimiz gönlünümüz kalbimiz hep sen de.. seni çokkk seviyoruz…

babiş: berbere gidemiyorum kızımla geçireceğim zamanımdan kaybedeceğim diye yahu, papaz gibi oldum resmen :)))) ama kızım beni böyle de çok seviyor ;) 

sürekli ağzında
e haklı tabii prenses
alt tarafı bir hecenin iki kez tekrarı
ama yüzüne bakma, anlamazsın
baba mı, bobo mu, bay bay mı dediğini
hepsinin fonetiği aynı prensesimin dilinde
gel gör ki çoğunda gözleri büyüyor sanki, 
dudakları kıvrılıyor yay gibi
kocaman bir gülümsemeyle 
ba-ba derken tutkuyla
nasıl aşık olmaz bir adam
bu yürekten geldiği apaçık sevgiye...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder