7 Mayıs 2012 Pazartesi





Mickey’li elbisenin hatırına bezi attıkJ))

Son günlerde Ela’ya bez bağlatmak imkansız hala gelmişti. Zaten o durumda olmasaydı benim bezi çıkarmak gibi bir düşüncem yoktu:)) ben kendisinden daha çok korkuyordum çünkü. Nihayetinde ‘giydirmeye uğraşmaktan daha zor olmaz herhalde bezi bırakmak’ dedim ve 30 Nisan 2012 pazartesi günü bezi çıkarmaya karar verdik. Benim ela ile ilgili bütün geçiş kararlarım hep pazartesi gününe denk geliyor. Yıllık izin aldığımdan, pazartesi start veriyorum operasyonlaraJ) Ama tabiiki bu geçiş diğer geçişlere benzemedi ve daha sancılı geçti. Süt, emzik, yatak gibi süreçlerin hiçbirinde yavru kuşum problem çıkarmadı ve sürece çok çabuk ayak uydurdu. Hayır bunda da kendisi pek zorlanmadı ama işin doğası sancılı bir süreçti.... Neysem başlıyorum anlatmaya..


30 Nisan-2 Mayıs

Sabah uyanınca ‘Ela sen artık büyüdün ve bez kullanmaya gerek yok annecim’ dedim ve aynı anda bezi çıkardım. Her ne kadar atarax gibi yardımcı maddeler kullanmasam da kafamı rahat olmam gerektiğine ikna ettim. Bütün gün işedi ben temizledim, ben temizledim ela işediJ) Lazımlıkla senkron oluşturamasak da karşılıklı bir uyum içerisinde temizle-işe modundaydık. İlk günler lazımlığa oturmayı bir nebze kabul etse de diğer günler oturmayı redetti. Tabii baktı iş ciddiye biniyor, oraya buraya işeyerek ciddi şekilde direnerek mücadele verdi. İlk iki gece altını bezlemedim; hayır neyime güvendiysem onu da bilmiyorum. Gündüz haber vermeyi bırak oturmayı bile kabul etmeyen bebe gece çişini tutar mı?? Tabiiki Hayır!!! İki gece göl şeklinde uyandığında içim sızladı ve olayı çabuk idrak ettim ve hemen bezledim. Aslında hala kararsızım keşke bezlemesem diye ama kendimde ve kızımda gece uyanma gücü bulduğumda bu işe de kolları sıvayacağım…

İlk üç gün boyunca sabrımın ne kadar sınandığını sanırım anlatamam. Otursun diye bütün numaralarımı, kendi elleriyle yapıştırdığı penguen stickerları yırtarken döktüğüm gözyaşlarımı (tabiiki ağlamadım, ama çok darlandım) sanırım anlatmama gerek yokJ) sadece melek yüzümü gösterdiğimden, tepki de veremediğimden sinirlerim çok bozuldu.. Bu işkenceye dayanamadım ve gittim Royal Potty müzikli oturak aldım.. Oturdu mu?? Hayır.. elimde patladı resmen 50 liralık boktan lazımlıkJ)

3 Mayıs Perşembe

Fatma ablayı akşam saatlerinde gönderdikten sonra işi artık geyiğe vurduğumuzdan kıyafet denemeye kalktık. Lazımlığa otursun veya çiş yaptığında hediye olsun diye mickey’nin tacını almıştım kendisine. Pembe puantiyeli elbisesini de giydirince tam Minie oldu ve bayıldı.. Üzerinden çıkarmak istemedi.. Ben salata hazırlarken, öylesine ama gerçekten öylesine ‘ela çişin gelince haber ver annecim, kıyafetin batmasın tamam mı ‘dedim ve çiş konusunda bizim evrimimiz bu cümleden sonra olduJ) Hee tabiii bi de oraya buraya çiş yaptığında tepki verilmemesi gerektiğinden hep çok iyi davrandım.. ama anladımki o da olmuyormuş.. biraz üzüldüğümü göstermem de işe yaradı..
Ela o cümleden itibaren çişini söylemeye başladı. İlk başta kıyafetin haıtrına söyledi sandım, ama aynı gün 7 kere çiş, 2 kere kakasını söyleyince tamam dedim oluyor bu işJ) ayrıca ‘pırt pırt’sesleri çok hoşuna gitti ve kahkalarla güldü.. Resmen onlar da bize motive olduJ) Şuanda 4 gündür sadece 1 kere kaza yaptık o kadarJ) sanırım biz bu işi de becerdik yavru kuşumJ)


Canım kızım evet yıprandım ama sen 4. Gününde olayı çözdün ve anacığını büyük bir zahmetten kurtardınJ) seni çokkk seviyorummm

Yeni başlayacak olanlara not: kesinlikle atarax alınJ))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder