22 Ekim 2010 Cuma

ELA'dan karışık:))

                                                    Balık nemo'ya babasıyla mama veriyor


                                   İlk başlarda nemo'nun mamasını kendi ağzına götürüyordu.
                                   kızım onun maması olduğunu anladığında ise nemo öldü:(((

Babiş: İlk birkaç kez balığına mamasını vermek için kızımı kucağıma alıp "birinci çekmece" !!:)) ye gittim ve mamasından bir tane alıp kızımın balığa atmasını istedim. iki üç kez  kendi ağzına atmaya çalışsa da ardından öğrendi onların nemo'nun maması olduğunu prensesim.. üçüncü gündü galiba; "kızım Nemo'ya mamasını verelim mi?" dedim salonda otururken. ellerini tutturdu bana aceleyle, arkasını döndü ve koşar adım "birinci çekmeceye" gitti prensesim :) 






                                                         Süslü Ela, anasına nasıl da bakarmış:))



Body worlds çıkışı. Ela müzeyi gezerken çok şaşırdı. AAA deyip durdu:))





ela'nın salıncağında uyuduğu nadir anlardan


ne umutlarla almıştım bu salıncağı.. orada çok nadir uyudu. ama sonradan sallanmayı sevdi allahtan.




AAAAA-ota boka şaşırıyor yavrum. ee haklı ne de yeni keşfediyor herşeyi




son günlerdeki favori hareketi. aaa diyerek şaşırıyor ve elini kapatıyor:))





ela artık parkta vakit geçiriyor


kızım artık sallanmayı ve kaymayı çok seviyor





banyosunu yaptı, tchibo pijamaları  giydi, misler gibi oldu kızım:))


gaza gelmem dedim:)))ulann bir pijamaya 30 lira mı verilir dedim.
16 liraya aldığım polar küçük gelince el mahkum tchibo pijaması sahibi olduk:)))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder