21 Ekim 2010 Perşembe

Kocam dünyanın en mutlu kadını yaptı beni












33 bitti, 34’e ayak bastım

Bugün benim doğum günüm. Kızımı doğurduktan sonra ikinci doğum günümü kutladım. İlk doğum günümde kızım tam 1.5 aylıktı ve bir şey anlamamıştım. Fakat ikinci doğum günüm süper geçti.
Canım kocam sürpriz üzerine sürpriz yaptı. Önce dün akşam kocamla eskisi gibi Taksim’de buluştuk. O kadar heyecanlı bir şekilde gittimki, buluşmamıza 15 dk. Önce gitmişimJ
önce yemek rahat rahat, nöbetleşmeden, tepemizde kız olmadan yemek yedik. Ardından kitapçıları dolaştıktan sonra beyoğlu’nda turladık. Sonra asmalı mescit’e gittik. İlk tanıştığımızda gittiğimiz Kave’de oturdu. Haftaiçi olmasına rağmen asmalı ne kadar kalabalıktı. Dışarıda böyle bir hayatın olduğunu unutmuşuz. Çünkü neredeyse 1.5 yıldır ilk defa sevgiliyle dışarıya çıktık.
Tanrım ne kadar güzel vakit geçirdik. Cok özlemişisiz birbirimizi.
Altı üstü 9’a kadar dışarıdaydık ama o saate kadar neler yaptık şaşırdık. Uzun zamandır sohbet edemediğimizi fark ettik. Son bir yılı değerlendirip, ne kadar mutlu olduğumuzu, birbirimizi ne kadar sevdiğimizi bir daha anladık. Ben kocamı çok seviyorum. Onu gördüğüm günden beri aşığım. Bunun ömür boyu da sürmesini istiyorum. Ona dün bir gün benden sıkılırsa, kızımızdan dolayı alternatifimizin olmadığını, ama bunun için kendini hapsolmuş gibi hissetmemesini ve bundan keyif almasını istedim. Yani ilişkimiz sıkıcı hale geldiğinde, yorulmadan renklendirmemiz gerektiğini hatırlattım. Sevgili, hemen bunun benim düşüncelerim olduğunu zannetti, oysaki empati yapıyordum aslında. Yani birgün benden sıkılmasından korkuyordum. Umarım hiç sıkılmayız birbirimizden. Ömür boyu kızımızla mutlu mesut bir hayat geçiririz.
Bu arada kocamın süprizleri bitmedi. Sabah kalktığımda başucumda aşağıdaki şiiri buldum. Uzun zamandır yazmıyordu sevgili. Ne güzel kaleme almış duygularını. Bu arada şirkete geldiğimde kocamın ritüeli olarak çiçek aldım. Çok güzel bir his çiçek almak. Ardından buradaki arkadaşlarla pasta kestik. Bugün süper geçti.
Teşekkür ederim aşkım, yaptıkların için, varlığın için...
Her sabah uyandığımda dünyanın ne kadar güzel olduğunu düşündüren adam.
SENİ SEVİYORUM












İlk seni elde edebilme ihtimalini sevdim
Ardından seninle eğlenebilme ihtimalini
Sonra kokuna vuruldum
Peşinden terinin terime karışma seramonilerine
Tutku değil, sadece sevmek de denmez buna
Delice aşık oldum seninle ömür geçirme ihtimaline
Hepsi oldu dediler, aşk biter dediler
Ben senin anne olma ihtimalini sevdim
Anneliğine aşık oldum
Evimi, seni, kızımı bana bağışlayan önce Allaha
sonra anne ve babana sonsuz teşekkürler
siz benim mutluluğum siz benim her şeyim
siz benim
AŞKIMSINIZ İYİKİ DOĞDUN


3 yorum:

  1. merhabalar..mutlu yıllar ne mutlu size böyle bir aşka sahipsiniz...sevgiler..mutluluklar

    YanıtlaSil
  2. öznur çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. 11 yıl sonra hislerinizde ve hayatınızda neler değişti çok merak ettim :) sanırım blog işine olan ilginiz azalmış ya da çocuğunuzla ilgilenmekten yazamaz olmuşsunuz. Belki de öldünüz bir trafik kazasında :/ umarım aynı mutlulukla uyanıyorsunuzdur günlere çünkü böyle olması bana da umut veriyor hayat için.

    YanıtlaSil